Ćwiczenia

Aktywni na podłodze

Nawiązując do naszej idei, przedstawiamy kilka zestawów ćwiczeń, które podzieliliśmy na dwie główne kategorie. W zależności od tego czy masz ochotę na mniej lub bardziej aktywne formy pracy z ciałem, będziesz mógł wybrać ćwiczenia adekwatne do sytuacji. Naszym założeniem jest, aby proponowane ćwiczenia stały się dla Ciebie tłem do codziennych czynności. Podłoga stwarza również idealne warunki do bardziej zaawansowanych form pracy z ciałem, dlatego zachęcamy także do wdrażania ćwiczeń z takich koncepcji jak: joga, pilatess, metoda -feldenkraisa czy fascia – fitness.

Sztuka przeciągania

Te przygotowane zestawy to nieco bardziej aktywne formy pracy z ciałem, będące podstawową bazą do higieny napięciowej Twojego ciała. Włączając filmik, poznasz zasady ich wykonywania i zaczniesz się cieszyć zupełnie nowym komfortem swojego ciała.

Życzymy intensywnych doznań.

#1
#3
#5 
#7 
#9 
Wstęp
#2
#4
#6 
#8 

Przy okazji

Zestawy przygotowane zostały z myślą o bardziej biernej formie spędzania czasu na podłodze. Podpowiadają, jakie pozycje można przyjąć i w jakim czasie, tak aby móc równocześnie wykonywać swoje ulubione czynności. Zestawy to kilkunastominutowe prezentacje, przedstawiające szereg różnych pozycji do wykonania. Każda pozycja to 2 min delikatnego rozciągania, zakończone subtelnym dźwiękiem, sygnalizującym zmianę pozycji. Proponowany zestaw najlepiej wykonywać raz dziennie. Gwarantujemy, że już po tygodniu, będziesz poruszał się sprawniej nie tylko na podłodze. Życzymy miłego wypoczynku.

Przy okazji – Smartphone
Przy okazji – Książka
Przy okazji – laptop